Benchmarking hotelů

Metoda sledování kvality hotelových služeb, resp. jejího zvyšování. Benchmarking hotelů pomáhá zkoumat trh, konkurenci a upřesňovat vlastní tržní pozici. Jde i o systematické hledání, vyhodnocování a srovnávání se s konkurencí srovnatelných ubytovacích zařízení v oblasti cen a kvality služeb. Umožňuje aplikaci nejlepších praktických postupů (best practices) s cílem zlepšovat vlastní výkony. Jako zdroj dat k analýze trhu (statistiky, reporty) v České republice můžeme využívat produkty STR Global a TLT Benchmark.



Další informace k problematice

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat