Služby

Zvednu tržby vašeho ubytovacího zařízení pouhou změnou postupů. Najdeme rezervy, snížíme náklady, přivedeme více hostů a zvýšíme zisk až o 15 %.

Přečtěte si jak

Dynamická doba přinesla dynamickou cenotvorbu. Revenue management (někdy také revenue marketing, volně přeloženo řízení příjmů) je moderní metoda jak určit v dané chvíli nejvyšší přijatelnou cenu.

Co nejvíce vydělat, a přitom cenou neodradit, to je jasný záměr. Splnit ho je ale složité. Do hry vstupuje velké množství vlivů, které je třeba správně identifikovat a vyhodnotit. S vyhodnocením vám pomohou speciální aplikace, s rozpoznáním vstupů já.

Jak dosáhnout maximální ceny

Abyste hotelové služby prodávali za maximální ceny, musíte znát dokonale svého hosta. Kdo to je, odkud přichází, co ho na cesty přivádí, zda cestuje sám, s partnerem, dětmi nebo kolegy, jaký je jeho rozpočet, jaké má zvyky, potřeby a preference.

Neznáte-li svého hosta nebo zcela přesná data o poptávce během roku, můžete ceny trefovat od boku. Budou-li zbytečně nízké, proděláte, bude-li příliš vysoké, hosté dají přednost konkurenci. Ta už asi revenue management dělá!

Nebudu tvrdit, že tvorba dynamických cen boří všechna zlatá pravidla hotelnictví a je přímou linkou k zdvojnásobenému obratu. Ale i pro 5% nárůst se vyplatí o revenue managementu popřemýšlet. Reálné je zvýšení zisku až o 15 %.

Jak se více zviditelnit

Optimální cenu může zaplatit jen host, který k vám skutečně přijede. Vaše prezentace ho musí najít a přesvědčit. I tady bude vedle slibu čistých peřin a šikovného personálu působit zejména správně vystřižená cena. Ona nakonec rozhodne, zda lidé přijedou a spokojení odjedou, zda vám dají pozitivní reference a zda se k vám budou vracet.

Změna přístupu se zaplatí sama

Je prokázáno, že dynamická cenotvorba vydělává víc než pevná sazba cen na celý rok. Pokud vám revenue management připadá složitý, říkám, že není. Provedu vás. Pokud se bojíte nákladů, nebojte se: cena za mé poradenství se mým klientům vrací zhruba do jednoho roku. Pak už přijatá opatření přinášejí čistý zisk.

Chytrá práce s cenou maximální tržby.
To je revenue management.