Analýza provozních dat

Svět byznysu je plný metrik. Umíte odlišit ty, které jsou pro váš byznys užitečné? Používáte je? A správně? Dojem, že se pro samou práci nezastavíte, nedokládá, že váš hotel skutečně prosperuje.

Nejdůležitějšími kritérii hotelového provozu je obsazenost (OCC), tržba za disponibilní pokoj (RevPar) a denní průměrná cena (ADR). Všechny tři veličiny byste měli sledovat přinejmenším jednou měsíčně a výsledky porovnávat se stejným obdobím minulých let.

Mise:

  • Vytipovat ekonomická kritéria, které je třeba sledovat, a porozumět jejich smyslu.

Jak na analýzu provozních dat půjdeme:

  • Řeknu vám, které ekonomické veličiny jsou pro váš provoz důležité.
  • Vysvětlím, jak je tvořit, sledovat a vyhodnocovat ať už ručně, nebo v pokročilých hotelových recepčních systémech (property management system).

K čemu to bude dobré:

  • Vést svůj byznys na základě faktů, a ne domněnek, nikdy neškodilo.
Domluvme si nezávaznou konzultaci

Za kus inspirace nic nedáte

S problémem úzce souvisí

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat