Guest mystery shopping
Jak se snaží vaši zaměstnanci, když jste pryč? Dělají pro hosty všechno, na čem jste se domluvili? Guest mystery shopping neboli tajný host dává cenné informace o kvalitě hotelových služeb, skutečném fungování hotelového personálu a dojmu, jakým hotel působí na své hosty.
Mise:
- Ověřit kvalitu služeb, chování personálu a celkový dojem hotelu na hosty.
Jak guest mystery shopping provedu:
- Podle vašich požadavků a na základě vašich standardů. Návštěva může být jednorázová nebo opakovaná po stanovenou dobu.
- Zaznamenám úkony, chování i odborné znalosti vašeho personálu.
- Odhalím slabá místa, zpracuji analýzu a navrhnu možnosti zlepšení.
- Maximální doporučený interval mezi návštěvami je 1 rok.
K čemu to bude dobré
- Guest mystery shopping vám otevře oči.
- Obvykle odhalí řadu interních problémů, a umožní tak jejich nápravu.