Guest mystery shopping

Jak se snaží vaši zaměstnanci, když jste pryč? Dělají pro hosty všechno, na čem jste se domluvili? Guest mystery shopping neboli tajný host dává cenné informace o kvalitě hotelových služeb, skutečném fungování hotelového personálu a dojmu, jakým hotel působí na své hosty.

Mise:

  • Ověřit kvalitu služeb, chování personálu a celkový dojem hotelu na hosty.

Jak guest mystery shopping provedu:

  • Podle vašich požadavků a na základě vašich standardů. Návštěva může být jednorázová nebo opakovaná po stanovenou dobu.
  • Zaznamenám úkony, chování i odborné znalosti vašeho personálu.
  • Odhalím slabá místa, zpracuji analýzu a navrhnu možnosti zlepšení.
  • Maximální doporučený interval mezi návštěvami je 1 rok.

K čemu to bude dobré

  • Guest mystery shopping vám otevře oči.
  • Obvykle odhalí řadu interních problémů, a umožní tak jejich nápravu.
Domluvme si nezávaznou konzultaci

Za kus inspirace nic nedáte

S problémem úzce souvisí