Snižování provozních nákladů

Zkoušeli jste někdy spočítat náklady na nového hosta? Víte, kolik vás stojí provize na rezervačních portálech a porovnáváte to s minulými obdobími? Sledujete hrubý provozní zisk a návratnost investic?

Jistěže to máte v účetnictví. Máte to ale i na očích? Snižovat provozní náklady hotelu je ale nutno systematickým řízením procesů, na úrovni jednotlivých nákupů, v každodenní praxi. A zkušenosti říkají, že řízení provozních nákladů bez předem připravené strategie je velmi neefektivní.

Vědci prokázali, že provozní slepota nastupuje už po 3 měsících(!) práce. Přicházím do styku s mnoha lidmi v oboru a vím, že je bota tlačí na podobných místech.

Mise:

  • Identifikovat finanční černé díry a přijmou opatření k jejich zacelení.

Co pro snížení hotelových nákladů udělám:

  • Pečlivě zanalyzujeme vaše náklady, identifikujeme zbytečné i chybějící procesy, odhalíme nahodilé nesrovnalosti i jejich systémové příčiny.
  • Vymyslíme jak na úspory v provozu hotelu.
  • Pomohu vám zpracovat rozvahu, rozpočet nebo dlouhodobý plán investic očištěný od současných nedostatků.

K čemu to bude dobré:

  • Zbytečná otázka.
Domluvme si nezávaznou konzultaci

Za kus inspirace nic nedáte

S problémem úzce souvisí

  • Guest mystery shopping

    Guest mystery shopping

    Víte, jak váš hotel působí na hotelové hosty? Jak hodnotí vaše služby a chování zaměstnanců? Nahlédněte svůj byznys očima svých zákazníků.

    Prozkoumat

  • Demand calendar

    Demand calendar

    Kdy můžete kolik účtovat? Predikujte poptávku, nastavte cenové hladiny a zpřesněte finanční plán.

    Prozkoumat

  • Cenový plán

    Cenový plán

    Jak vytvářet ideální ceníky? Se znalostí poptávky a hosta. Praktickou pomůckou je cenový list.

    Prozkoumat