Využití IT v hotelovém provozu
Je pravda, že o spokojenosti vašich hostů nerozhodne počítač, ale živí lidé. Pokud vás ale host nenašel na internetu, pravděpodobně k vám ani nepřijel. Pokud ho nezaujala vaše online prezentace, zamířil ke konkurenci. Dá vám někdo referenci napsanou na psacím stroji? Většinu jich získáte online. A mít hotel bez wifi? To je dnes nabídka tak pro zážitkové agentury.
Mise:
- Zmapovat možnosti, zhodnotit přínos a efektivně využít IT systémů k propagaci, rezervaci, komunikaci a řízení hotelového provozu.
Co pro využití IT v hotelu udělám:
- Zrekapitulujeme přínosy a omezení IT pro váš hotel.
- Prozkoumáme propagaci na sociálních sítích a její zapojení do komunikačního mixu. Sociální sítě mohou významně podpořit návštěvnost webu i hotelu.
- Zhodnotíme úroveň prezentace na externích online rezervačních portálech (Booking.com, Expedia.com a další) nebo si představíme jejich možnosti.
- Představím hotelové recepční systémy (property management system, PMS), které jsou určeny pro komplexní administraci hotelu včetně jeho technické správy. Nasazení PMS skokově zlepšuje přehled o často opomíjených souvislostech, které na váš byznys synergicky působí.
- Prodiskutujeme problematiku hodnocení a referencí (reputační management).
K čemu to bude dobré:
- Zlepšíte se v oblasti, pro kterou systém navrhneme. Snížíte náklady a/nebo zvýšíte tržby.
- Nebojte se složitostí: všechno lze srozumitelně a jasně vysvětlit, ukázat a vyzkoušet.
- Nebojte se nákladů: systém, který si na sebe nevydělá, nemá v našem portfoliu místo.